Azi m-am fentat :)

jarun
(mulțumesc Jagodei că m-a lăsat să-i folosesc poza – azi, pe la ora 12 la Jarun așa era – așa-i că e fain? :))

Azi a început sezonul de triatlon la Jarun! Z., de entuziasm, de redbullul băut ieri pe seară, la șase fără de dimineață era deja în picioare. Pe la 7 fără 20 mi-a dat și mie trezirea: „Oana, vestea proastă e că o să plouă, vestea bună e că ploaia o să se oprească pînă începe triatlonul la 8.30 – ce facem? Mergem?”. „Mergem să-l ajutăm pe Joža oricum”.

Am scos nasul pe geam: vînt, frig, nori, uite, chiar că a început să plouă… O fi apa de 20 de grade cît am măsurat noi alaltăieri, dar biciclitul la tot atîtea cu toate alea ude pe mine inclusiv părul nu mi-a surîs deloc așa că am decis că io azi fotez :).

Să vă mai zic că pînă au intrat triatloniștii în apă a ieșit soarele? 🙂 Că a fost numai bine de concurat? Că dacă îmi luam și eu costumul de triatlonist acuma eram înotată, biciclită și alergată, așa îs doar biciclită (am dat trei ture că fără exercițiu fizic cafeaua de după nu e suficient de bună :))

Și Z. s-a fentat – că și-a luat prea multe haine de schimb pentru après-triatlon :))) De participat a participat și de grabă a terminat (man, cică 35km/h a avut viteza medie pe bicicletă… ). Bravo lui!

Asta e, data viitoare știu :). Culmea e că nici pozele n-au ieșit cine știe ce – a fost lumina prea puternică :)))

Later edit: M-am întors după-masă și am făcut o baie de un kilometru juma’ :). Ei, dacă aș reuși o tură în fiecare zi, ce repede aș înota… :).

3 gânduri despre &8222;Azi m-am fentat :)&8221;

  1. ei, las’ că trece! Nu te poţi juca cu vremea, data viitoare iei în calcul şi regretele în caz că..şi pe urmă hotărăşti ce faci 🙂 La mine funcţionează 🙂

  2. M-a instruit Joza: data viitoare vii pregatita de triatlon. Daca la fata locului/la start chiar se dovedeste e prea frig, atunci nu participi :). Se cheama ca deciziile nu se iau in pat :)).

Lasă un răspuns

