Gînduri pe doo roți (6, ediție de weekend :))

poza

Și? Ați votat? 🙂

***

Duminica trecută m-au răsfățat șoferii sloveni, era și timpul să revin la realitate :). Șoferii întîlniți azi au fost cam nemulțumiți că le folosim șoselele, dar le trece :). Și un pieton kamikaze ne-a sărit în față de pe trotuarul îngust – l-am speriat că am strigat: PÎRTIIIIIEEEEEE!!! și ne-a înjurat, dar îi trece :).

***

(…)

(explicație gol, pauză, nici urmă de gînd, don’t think, just ride :). mă distrez că am încercat să meditez și io ca toată lumea bună: șezi, închide ochii și golește-ți mintea și nu prea mi-a ieșit :). îmi fug gîndurile de zici că le aleargă cineva :). Ei, dar pune-mă pe bicicletă sau lasă-mă să alerg sau înot și-ți meditez cu orele :).

***

Ce frumos!!! Ce cer frumos!!! Ce pădure verde!!! Just look at those clouds!!!

***

Mersul pe bicicletă e ca înotul – dacă nu exersezi, îți pierzi îndemînarea :). Care revine repejor, important e să keep calm and pedal on :).

***

Dacă-i zic „antrenament” șansele sînt mari să-mi piară cheful sau că nici nu-l găsesc :). Dacă îi zic „ieșire, plimbare, explorare” deseori la final mă gîndesc: „doar atît?” :). Ce ți-e, dom’le, cu semantica asta… :).

2 gânduri despre &8222;Gînduri pe doo roți (6, ediție de weekend :))&8221;

  1. plimbare, ieşire, antrenament, explorare…ce-o fi fost, bine ţi-a prins!:)
    bine-nţeles că am votat!

Lasă un răspuns

