Despre inspirații de moment :)

Cumpără roșii din astea că am senzația că-s mai dulci… Ia-o peste deal că e aglomerație prin oraș sigur… Nu da telefon acum că peste cinci minute or să sune ei… Nu spăla azi geamurile că și-așa n-ai chef (ceea ce se dovedește a fi o idee bună că după amiază a plouat :))… Îți place tunsoarea asta scurtă sugerată de cea mai inspirată colegă ever (mulțumesc, Bianca!!!)? Tunde-te atunci (40 de like-uri pe facebook în 4 ore, nici cînd am alergat primul maraton n-am avut așa mare succes la public :)).

Știți despre ce vorbesc – vocea aia interioară care ne șoptește să facem sau să nu facem ceva :). Intuiția? Inspirația? Un simț suplimentar? Spuneți-i cum vreți, poate e, de fapt, un program al creierului nostru care ia în considerare informații pe care nu le procesăm conștient… Și care rareori greșește :).

În ultima vreme încerc să las inspirația de moment să mă ghideze și descopăr că viața curge mai făr’ de efort așa :). Iau decizii mai repede și, vă zic, nu prea dau greș, deși nu analizez nimic :). Mhmm… Voi ce ziceți?

L.E. Poza cu pricina intitulată: selfie cu bicicletă în fundal :).

tunsulica

5 gânduri despre &8222;Despre inspirații de moment :)&8221;

  1. Cu placere! Când am văzut „avalanșa” de like-uri de pe facebook am avut un singur regret: de ce oare nu ți-am sugerat o tunsoare scurta cu mult timp în urmă? Acum am înțeles. Toate la timpul lor.

  2. Exact :). Nu eram „pregatita” :). Oricum, ne-am inteles, io ma imbogatesc si iti fac o propunere pe care n-ai s-o poti refuza sa lucrezi ca stilist al meu :).

  3. Multzam :). La urmatoarea poza impreuna o sa zici ca sintem clonate una dupa alta – doi ochelaristi tunsuletzi (that sounds like a word Z. would make up :)) si strengari :))).

Lasă un răspuns

