Tot despre inspiratii de moment :)

Legat de articolul de ieri, ce nu v-am zis e ca am facut descoperirea ca nu e deloc rau sa actionezi cum bate vintul pe insula mea :). Anul trecut, in concediu :).

La propriu am folosit „cum bate vintul” :). Era o dimineata frumoasa, dar vijelioasa, Z. avea in programul de antrenament un bike ride :). Din cauza de teama ca ma ia uraganul pe sus (ei, exagerez si io, poet sint, nu va faceti griji pentru bietul biciclist acum :)), am zis pas si am plecat hai-hui la fotografiat :).

Si bine a fost! Cit a durat vacanta am incercat in fiecare zi apoi sa fac ce-mi dicta vocea interioara ca ar fi fain de facut in momentul ala, no plans, no objectives, fara fortari si strofocari :). Si a fost bine de fiecare data :).

Am tras concluzia chiar ca asa e cel mai bine sa faci cind esti liber de obligatiuni lucrative. Apoi, intoarsa acasa si tinjind dupa zile cu soare si mare sau macar fara mers la servici, m-am gindit: „ce-ar fi sa fie vacanta in fiecare zi? Macar umpic…” :). Si am continuat sa aleg stinga sau dreapta la fata locului, din mers :). Si iar a fost bine :).

Uite, azi-dimineata m-am trezit la cinci sa-mi pudrez nasul (de data asta nu la propriu :)) si n-am mai putut adormi. Dupa zece minute de stat in pat cu ochii inchisi mi-am dat seama ca io facusem de fapt comanda de moment de ragaz ca iar alerg bezmetic prin viata si imi trag sufletul in tren :)!

M-am sculat, am pus de cafea, am despachetat cadoul (iar vorbesc in metafore :)), ma bucur de el si va scriu cu drag :). E vineri, urmeaza o mini-vacanta de doua zile, sa ne bucuram, zic :).

20140530-071736-26256927.jpg
(nu prea ma duce mintea cum sa ilustrez altfel postarile astea filozofice decit cu imagini cu fetele mele – cei mai mari filozofi stoici in viata :))

Fără categorie

2 gânduri despre &8222;Tot despre inspiratii de moment :)&8221;

  1. beei, ce fete frumoase ai! Ţi-anflorit ”lendruţul”(zice Vică)! 🙂

    8)

  2. eu sunt total de acord cu filosofia ”cum bate v
    ntul” pentru relaxare! (dar nu mă exprim pentru că nu cred că ce cred eu e valabil! ………… 🙂

Lasă un răspuns

