Selectie naturala :)

Citeodata n-am timp sau chef sa-mi iau prinzul la sufertas in zilele cind merg la schimbul doi. Adevarul e ca pe drum spre gara pot sa imbuc ceva: un burek, un senvis, o bucata de pizza sau un quiche…

S-au tot deschis, in ultima vreme, fast food-uri peste brutarii si pizzerii peste burekarii de zici ca nu maninca nimeni acasa :). Restaurantele nu se pun la socoteala ca n-am timp sa sed :).

Boon. Dau eu intimplator peste o unitate unde se serveste pizza la felie (nu prea buna) si senvisuri. Asta a fost acum vreo citeva saptamini. Senvisul cu snitzel de pui a fost foarte bun – ciabatta facuta de ei, cu castravete murat si umpic de maioneza. Ba si la pret era competitiv. „De retinut”, am gindit. Problema e doar daca e coada, mi-am mai zis si o vreme n-am mai trecut pe la ei.

Azi am revenit. Nu stiu daca se razboia schimbul unu cu schimbul doi sau sefa cu angajatii, parerea mea ca ar fi trebuit sa inghete orice conflict cind am intrat io, clientul. Noooo. Mi-au luat comanda si au continuat hartza :).

„Misca-te mai repede!!!”, urla tanti la unul dintre ei trei feciori angajati care savirsise imprudenta sa se miste prea incet. Faceau predarea-primirea, inventarul, habar n-am, dar io m-am holbat si m-am uitat ca la un meci de box :).

As fi trecut peste atmosfera de thriller ieftin daca senvisul ar fi fost la inaltime, dar a fost mai mic, castravete murat nu aveau, maioneza n-am indraznit sa cer ca am zis ca ma iau la bataie :). Am inghitit cu sughituri pinea veche, urmele de pui si sfertul de rosie taiata bucatzele :).

Acuma hai sa ne jucam un joc interactiv: io va pun o intrebare si voi raspundeti :). Unde nu mai intru data viitoare? :))).

Fără categorie

7 gânduri despre &8222;Selectie naturala :)&8221;

  1. precis nu aici! Cui îi place scandalul în timp ce mănâncă? Şi dacă era senvişul bun ca prima data tot înghiţeai cu noduri.

  2. sendvis cu energie negativa? nu, multumesc. zau, dar ce ii costa sa zambeasca nitelus? eu asa nu mai intru la o gelaterie care e condusa de romani, de cand o fatuca incruntata mi-a trantit in scarba inghetata in cornet (si nici macar nu-i vorbisem romaneste 😀 , sa fi zis ca isi permite ca doara suntem conationale hahaha )

  3. Bine ca mi-ai amintit, povestea cu „soricelul” ar merit povestita si aici :))). Cu observatia ca evit de-atunci TOATE localurile din apropierea garii :)))

  4. Mah, o sa-nvete the hard way – traiasca economia de piata si concurenta 🙂 De cite ori nu aleg sa cumpar ceva dintr-un anume loc doar pentru ca-mi sint vinzatorii simpatici…

  5. oh, tu şti experienţa Dorei cu ”fastfood”-ul! Nu e sigur decît dacă îţi face ceva pe loc! Nu reîncălzit….cred că mai bine un iaurt şi-o chflă e varianta a mai bună. Nu vreau să aflu experienţa cu şoricelu şi gara, merci, aş putea să-mi imaginez, dar renunţ 🙂

Lasă un răspuns

