Dorintele ni se implinesc mai devreme sau mai tirziu :)

20140604-161254-58374177.jpg

In drum spre schimbul 1, cind vin cu tramvaiul trec pe linga un parc simpatic :). Ribnjak ii zice si e in spatele catedralei din Zagreb. Nu-i mare, dar e plin de copaci batrini, aranjat si dichisit.

Deseori m-am uitat cu jind la el in viteza si mi-am tot promis sa intru odata in el in plimbare :).

Evident ca timp n-am avut niciodata :))). Pina azi cind grupa mare de la Sesvete mi-a cerut in penultimul moment sa aminam lectia :))).

Am venit, am fotografiat, am luat loc pe o banca la umbra si constat cu stupoare ca parcul nu e o oaza de liniste in tumultul orasului cum credeam :))) E mic, am mai zis si inconjurat de strazi circulate si aflomerate la ora asta asa ca pasarile care cinta abia se aud :))).

Mi-a trecut dezamagirea ca o veverita s-a apropiat sa ma salute :))). Viata e frumos cind ai chef de mers pe jos :))).

20140604-162134-58894702.jpg
(ati detectat turnul catedralei printre copaci? :))

Fără categorie

Un gând despre &8222;Dorintele ni se implinesc mai devreme sau mai tirziu :)&8221;

  1. detectat şi turnul catedralei 🙂 Dar chiar arată a oază de linişte şi merită să faci un popas, măcar să-ţi odihneşti ochii pe verde. Cred că veveriţa e obişnuită cu cei care zăbovesc, măcar cât să-i ducă ceva de ronţăit 🙂

Lasă un răspuns

