Sintem niste rasfatati :)

Noi, scriitorii pe blog :). Mi-am dat singura de lucru cind m-am decis ca o luna voi scrie in fiecare zi :). Un experiment care ma distreaza si imi demonstreaza din nou ca, daca vrei, poti si ca timp se face daca reprioritizezi :).

Dar adevarul e ca fara concursul tehnologiei nu stiu exact cum as scrie eu asa fara de efort. Imi amintesc de vremuri cind tot aminam sa zic vreo poveste pentru ca era o corvoada sa micsorez si apoi sa uploadez fotografii :).

20140605-220335-79415960.jpg
(acum pot uploada instant de pe telefon o poza facuta ieri, na, poftim :). Si scrie cu caractere italice tot de pe telefon :))

Ideea e ca a devenit foarte usor sa publici. Inspiratie sa aiba, ca in rest un blogger are toate conditiile – are totul la-ndemina, nici macar sa-nmoaie penita in cerneala nu trebuie :).

Tiiii, ce chestie… Deci sa fim recunoscatori :).

Fără categorie

5 gânduri despre &8222;Sintem niste rasfatati :)&8221;

  1. Ai dreptate, doar ca eu nu pot scrie de pe telefon, nici sa ma pici cu ceara 😦 Poate de pe tableta, eventual, dar acolo nu am diacritice si cade si varianta asta. Acum scriu de pe tableta si se vede 🙂 Postarile de pe blog le vreau musai cu diacritice. Iar pozele – miscsorate si semnate. Asta nu inseamna ca nu sunt recunoscatoare tehnologiei moderne.

  2. Să știi că fix în momentul în care dădeam click pe „Publish” mi-am dat seama că am uitat să zic de diacritice :))). Sînt absolut de acord cu tine și recunosc că, scriind fără ele mi-am încălcat un principiu…

    Le pot pune și cînd scriu de pe telefon (dovada vie este mesajul ăsta :)), dar durează ceva mai mult, iar eu mă grăbesc mai mereu :). Dar poate mă obișnuiesc, totuși, mulțumesc că mi-ai amintit :).

    Motivul pentru care zic că e important să scriu cu diacritice, unul dintre ele, de fapt, este pentru că mă citește și Zlatko, el încă învață româna, fără diacritice o învață incorect și mai greu :).

  3. Eu care am prins vremea când se primea aviz că în data de… la ora…ne cheamă mătuşa de la ţară să vorbim la telefon şi mergeam cu mama la poştă şi aşteptam destul de mult pînă ne anunţa centralista că e făcută legătura la cabina…şi ne miram şi eram bucuroase că ce bine s-a auzit :), da, este un miracol ce se întâmplă azi cu telefoanele astea ale voastre! 🙂

  4. Nu e miracol, e stiinta si tehnologie :D, comenta Oana cea nedusa la biserica :))). Dar ai dreptate, saltul e asa de mare ca e usor sa crezi ca e magie :)))

Lasă un răspuns

