Maratonul Franja, 2014 :)

20140608-221819-80299741.jpg

Anul asta l-am ales pe cel mare, de 156 de kilometri :). Bine am facut ca n-am renuntat la participare caci nu numai ca a fost iar extraordinar de bine, fara probleme tehnice de data asta, doar cu mult soare si vint :), dar asa de bine m-am relaxat si incarcat cu energie ca miine o sa iasa o traducere brici 🙂 (am vazut ca la hotel au cafea Lavazza, espresso sa traiasca, deci nu are cum sa iasa alfel, am zis :))).

Viata e deosebit de frumos :)).

P.S. Tin sa multumesc si pe aceasta cale lui Z. care mai intii a zis ca mai bine sa nu renunt la Franja. Apoi s-a angajat si m-a adus in locul cu traducerea ca am ratat transportul in comun – si asta in conditiile in care a biciclit si el azi de zor si cu spor!

Fără categorie

2 gânduri despre &8222;Maratonul Franja, 2014 :)&8221;

  1. e tur UCI? Şi pentru tine un pic de relaxare înainte de alt angajament…Trăiască Zlatko, şi Franja! Ce bine când ai susţinători 🙂

  2. E cursa de calificare pentru campionatul mondial pentru amatori care anul asta tot la Ljubljana are loc :))) dar e loc la coada si de ciclisti iesiti la o tura de relaxare :))

Lasă un răspuns

