Salutări din …delegație :)

20140609-222925-80965859.jpg
(Rijeka văzută din Opatija :)) s-o cred eu, am încurcat pozele :)) aici e Učka, muntele, văzut de pe faleză :))

Apăi iar nu știu dacă numai io îs așa, dar cînd mă duc undeva ori muncesc, ori îs în vacanță… Nu le pot combina nicicum… Dacă am treabă, apăi așa îs de concentrată pe cincinal încît aproape că nu sesizez decorul… Totuna îmi este dacă sînt în vîrf de munte, la periferia unui oraș sau la malul mării. De cînd mă știu îs așa, foarte interesant…

Tot ce pot face este să ridic ochii din hîrtii sau nasul din microfon suficient cît să trag concluzia că merită să mă întorc sau nu :).

Opatija e frumoasă, sper să reușesc s-o pozez mai pe-ndelete în zilele următoare să vi-o arăt. De ea m-am îndrăgostit la prima vedere acum mulți ani cînd am vizitat-o prima dată. Mi-o amintesc plină de flori și de culoare, cu parcuri verzi, îngrijite, cu leandri gigantici, cu tufe de dafin (pînă să ajung aici credeam ca dafinul crește în plicuri la magazin :)), cu o faleză lungă (cică 12 km, leagă mai multe stațiuni/localități, cu clădiri Art Nouveau renovate proaspăt…

Mereu am fost în trecere, nu am apucat să ne cunoaștem prea bine și destinație pentru vacanță nu am ales-o pentru ca e mică și aglomerată peste vară și e mai greu cu datul cu bița pe aici…

Acum am ocazia să petrec cîteva zile aici traducînd de zor – suficient ca să decid o dată pentru totdeauna: mă întorc au ba? 🙂

20140609-225639-82599986.jpg
(în partea asta e Rijeka :))

Fără categorie

2 gânduri despre &8222;Salutări din …delegație :)&8221;

  1. merită să te întorci…Dar e bine că mai scoţi şi nasul din hârtii. Da, aşa eşti,conştiincioasă şi foarte preocupată să faci totul bine, te concentrezi doar pe ce ai de făcut. Dar ar fi bine şi să combini lucru cu relaşu, aşa îţi faci loc de vizitat alte locuri! 🙂

Lasă un răspuns

