Cugetări și concluzii proaspete :)

20140611-234127-85287043.jpg
(mamă, ce de poze am făcut :))

E bine la mare, chiar dacă muncești :).

***

E bine să ieși din lumea proprie și să cunoști lumi paralele :).

***

E bine cînd îți place de lumea ta suficient cît să vrei să te întorci la ea :).

***

E bine cînd oamenii răspund cu politețe la politețe, cu zîmbet la zîmbet și cu amabilitate la amabilitate :). Cînd nu va mai fi așa…

***

E bine… :).

Noapte bună, de mîine reluam transmisiile din Zagreb :).

Fără categorie

6 gânduri despre &8222;Cugetări și concluzii proaspete :)&8221;

  1. Hehe, marea te-a inspirat! La faza cu lumile paralele sunt de acord. Doar ca socul sau gandurile filozofice sa nu fie prea intense la reintoarcerea in propria lume. Mie mi se mai intampla asa. In rest, eu una sunt deschisa catre nou. Doar ca mi se intampla sa „filozofesc” eu cu mine cam mult dupa anumite experiente lol Poate ca asta e si scopul, pana la urma. Cat despre politeturi, sa fie fara numar 🙂 dar sa fie pe bune 😉

  2. Eu am reintrat așa de abrupt în lumea mea că mă tem că n-am să apuc să reflectez suficient :).

    Cît despre zîmbete și politețuri, mă refeream la contactele noi și întîmplătoare de zilele astea – cu participanți la conferință sau personalul hotelului. Acuma dacă ar fi să fim absolut sinceri prezentarea în ppt n-a ieșit chiar așa de fenomenal, iar „m-ați salvat, mulțumesc mult” a fost un comentariu ușor exagerat adresat doamnei de la bar care mi-a făcut repede un espresso să mă trezesc, dar oamenii s-au simțit băgați în seamă așa că nu cred că am greșit :). Într-o lume în care parcă mai toți caută nod în papură, umpic de „niceness” nu strică 🙂

Lasă un răspuns

