Vineri, 13 :)

Ieri nu am mai apucat să vă scriu (și am întrerupt astfel șirul zilnic de povești, dar, dacă tot s-a întîmplat, bine că s-a întîmplat într-o vineri, 13 :)) că, după schimbul unu și schimbul doi, ne-am dus la 2. Karlovački cener, o alergare de 10 km la Karlovac cu startul la ora 20 :).

Ne zisese despre cursa asta Gabi, cîștigătoarea Ligii Japetić, care acolo locuiește, în Karlovac sau Carlstadt pentru germanofoni, oraș aflat la 45 de km de Zagreb prin care pe lîngă care trecem foarte des în drum spre mare sau munte, dar în care nu am oprit niciodată!

Bine am făcut că am mers… Odată pentru ca am descoperit un orășel verde și calm pe care ne-am propus să-l explorăm mai pe-ndelete – plănuim curînd o ieșire cu bița pînă acolo :)). Filozoful din mine a tresărit și a concluzionat retoric: „Oare peste cîte comori trecem cu vederea zilnic căutînd mereu exoticul și îndepărtatul?” :).

Și în al doilea rînd pentru că am rîs bine în dimineața asta cînd Z. a găsit fraza asta în portalul de știri din Karlovac: „Dintre străini, cel mai rapid a fost slovenul Stanko Brozovič, iar cea mai rapidă românca Oana Bacanu.” :)). Luați aici de traduceți cu google translate de nu credeți :)). Rezultatul meu, 51 de minute, e modest, but if you put it this way… :).

Acuma cică ar fi fost participanți din multe țări, inclusiv Republica Sud-africană, dar io nu i-am sesizat poate din cauza amurgului :)). În concluzie e bine să fii român la Zagreb :). Și depinde din ce punct de vedere privești și prezinți situația :). N-ar fi rău să învăț de aici să mă prezint uneori într-o lumină mai avantajoasă că nu o să stea mereu după mine reporterul din Karlovac :).

Fără categorie

2 gânduri despre &8222;Vineri, 13 :)&8221;

  1. unii zic că a fost cea mai ”neagră” zi din an: vineri, 13, lună plină…Să mai crezi în astrologi şi babe, ptiu! Seara pe lac la Amara s-a stârnit din senin un vânt turbulent , mai să-l cred pe Vică care mă anunţase de dimineaţă că-i de rău 🙂
    Bine că te-ai hotărât să nu te laşi doar pe mîna reporterului!

Lasă un răspuns

