Galerie

O nouă provocare :)

Această prezentare necesită JavaScript.

Anul ăsta, Herr Triathlet s-a dus la Zagreb Open să își doboare recordul personal la triatlon pe distanța olimpică (1,5/40/10) ceea ce a și reușit, bravo, Z. :). Io am ales să-mi iau rucsacul în spinare și aparatul din dotare și să urc pe Sljeme pentru că a fost o zi minunată, vedeți mai sus, de fapt încă mai este :).

Din seria „Adulții spun lucruri trăsnite”, un domn în vîrstă și-a exprimat nețărmuita mirare că drumețesc singură în condițiile în care el nu era însoțit nici măcar de umbra sa :))). Iar pe o doamnă am surprins-o oferind domnului ei unguent de ținut căpușele la distanță, deși erau amîndoi îmbrăcați din cap pînă în picioare, numai mănuși și măști de schi nu aveau :))). Oana, nu-i frumos să rîzi de temerile oamenilor, zău așa… :).

Ei, ziceam și eu că a fost fain și deloc plictisitor – drumeția bate nu numai filmul, dar și știrile de la ora cinci (în tramvai, la întoarcere, am asistat la o ceartă cu îmbrînceli pentru că un nene prea stătea în ușa deasupra căreia scria clar: IZLAZ adică ieșire :))). S-au dat jos să se și bată, dar eu am plecat mai departe că mi-era foame :)).

Dar altceva vreau eu să vă zic. Pe drum m-am gîndit că azi se face o lună de cînd mi-am propus să vă scriu zilnic :). A trecut repede, așa-i? Și mie mi se pare… A fost tare haios și am tras concluzia că a fost mai ușor decît credeam și țineam minte, un exercițiu bun pentru sinapse, gata, scriu mai des de-acum încolo :).

Însă o nouă lună înseamnă și o nouă provocare, iar ideea mi-a venit azi :).

Premisa 1: Noi ne pregătim de concediu, peste o lună și o săptămînă plecăm cu bicicleta prin țări germanofone.

Premisa 2: E drept că știu să zic: zwei wurst mit senf, bitte, und mineral wasser, dar simt că o să am nevoie de mai mult decît atît :)). Dacă mă întreabă cu pîine neagră sau cu chiflă sau îmi oferă o bere că e mai rece?!! :)).

Premisa 3: Am citit io într-un articol deștept acum mulți ani că este posibil să învățăm o limbă străină într-o lună de zile și mereu m-am întrebat dacă e adevărat :D.

Deeeeci, vreau să zic că sper ca, luna viitoare pe vremea asta, la întrebarea Sprechen Sie Deutsch? să pot răspunde fără să mă ajute google: Ich spreche nur ein paar Wörter auf Deutsch :))).

8 gânduri despre &8222;O nouă provocare :)&8221;

  1. O noua luna inseamna o noua provocare, de acord :d Si anume, sa continui sa scrii zilnic! 😉 Btw, faine pozele, faina drumetia!

  2. Mulțumesc mult pentru aprecieri :). Îți dai seama că acum mă simt motivată să scriu și de două ori pe zi, sper doar că nu vă voi plictisi :).

    Drumeția a fost tare reușită, mi-a picat bine, iar vremea așa de frumoasă că pozele au ieșit bine de la sine (Z. rîde de mine că folosesc doar „inimuța”, nu selectez vreun alt program, cel automat mi-e suficient :). No și atunci am nevoie de zile cu lumină perfectă si norișori pufoși ca să iasă pozele așa :)).

  3. Sa ne plictisesti? Nici gand! Hehe, cu pozele am inteles, dar cateodata e mai bine pe auto si vremea buna sa isi faca treaba chiar si fotografic vorbind, ca tu sa te poti bucura de natura si de drum. Programul manual al unei camere iti ia din energia de a te bucura de imprejurimi. Desi pasionata intr-ale fotografiei, prefer de multe ori sa ies la plimbare fara, aparat, daca vreau sa ma bucur de mersul in sine prin natura.

  4. E clar că o să am nevoie de ajutor: am vrut sa comentez ceva de genul: „drei monaten? – wow!”, dar am zis să verific ce zice google translate înainte. Zice: „Vierteljahr” :))) sărumîna de ofertă 🙂

  5. Mulțumesc iar de aprecieri și mă grăbesc să-i arăt lui Z. ce elegant m-ai susținut în disputa manual vs automat :).

  6. Bun de tot reportajul în imagini foto, aşa am înţeles foaaarte bine că a fost tare fain pe Sljeme! Also, sprechen Sie Deutsch, fraulein? 🙂

Lasă un răspuns

