Cine se trezește de dimineață…

…are timp pentru tot felul de chestii simpatice :).

Nu e cazul meu, eu mă trezesc greu, dar și cînd mă voi hodini odată, ehehe… 🙂

Oricum m-am prins de o chestie esențială pentru provocările mele: ce fac dimineața e bun făcut. Dacă nu am rezolvat exercițiile de matematică, n-am făcut flotarea sau n-am învățat că Ich bin Oana șansele să intervină ceva peste zi și să-mi piară cheful pe fond de oboseală cresc semnificativ, direct proporțional cu șansele să zic: „Fac mîine…”. Problema e că deseori „mîine” devine „poimîine” care devine „cînd voi avea mai mult timp”… 🙂

Mhmmm…. De reținut 🙂

Fără categorie

4 gânduri despre &8222;Cine se trezește de dimineață…&8221;

  1. Dap, la fel functionez si eu! Daca nu profit de primul zvac al diminetii, sansele ca azi sa devina maine si maine sa devina poimaine cresc simtitor 🙂 Iar de matinala, sunt matinala. Prefer orele mici ale diminetii decat orele tarzii din noapte. Desi de multe ori le bifez pe ambele, de multe ori in acelasi timp (din varii motive). Si atunci sa te tii ochi mici dimineata…

  2. Adevărul e că ai dreptate, e fain cînd reușesc să mă trezesc de dimineață – e liniște și pace, cafeaua miroase bine și mă inspiră, soarele nu arde, plaja e numai a ta (ups, cred că mi s-a făcut dor de vacanță :)).

  3. eu m-am prins acum la tratament că funcţionez bine şi dacă mă trezesc mai de dimineaţă, adică nu numai că fac mai multe lucruri dar şi sunt mai entuziastă şi nici nu mi se face somn decât seara târziu( adică cam pe la ora când tu te întorci de la sch 2 :)) şi vreau să continui şi acasă! Azi mi-a ieşit bine, sper să pot şi fără odihnă şi tratament, doar cu un pic de relaş afară la soare, uite-acuma plec 🙂

  4. Cred că trebuie adăugat că cine se scoală de dimineață trebe să se culce devreme :))) Succes la păstrat obiceiurile bune 🙂

Lasă un răspuns

