Repede, pînă nu se termină bateria :)

V-am mai zis că îs obosită ceea ce în sine nu e o problemă. Însă pe fond de oboseală, sufăr mai tare de agitație și stres 😦

Adică sar de pe scaun la orice solicitare, zici că am văzut ursul :)). Care stare de crispare nu trece, normal, după ce am dat binețe ursului, țînțarului, armăsarului… Nuuuu… Rămîn așa, în priză, fără să fie nevoie.

Azi pe drum spre schimbul doi m-am surprins gîndind: „of, numai să treacă ziua de azi și cea de mîine, să se termine școala și o să fie mai bine…”

Apoi (morbid, știu :)) Oana cea înțeleaptă care i-a dat liber la întîrziat la ora de engleză unuia dintre cursanți pentru că avea de mers la o înmormîntare (coleg de muncă, tînăr, 40 de ani, cancer) a intervenit: și dacă mîine nu mai ești? Ia pune mîna și te liniștește acum :).

Și am inspirat adînc și am simțit mirosul de (ceai de) tei – v-am zis ca iunie în croată se numește lipanj de la lipa, tei, și că în iunie tot orașul miroase îmbietor, dulce, liniștitor? :).

Și am expirat și am continuat. Și am zîmbit și am încetinit pasul pentru că timp să ajung la tren aveam destul :).

Obosită tot mai sînt, dar măcar am reușit să scap de agitație tot inspirînd și expirînd adînc :).

Morala: nu lăsa pe mîine relaxarea de azi 🙂

Fără categorie

4 gânduri despre &8222;Repede, pînă nu se termină bateria :)&8221;

  1. creca e fo aliniere de planete, ceva, ca si eu sunt ca un resort intins la maxim, asteptand fie sa pocneasca, fie sa zbarnaie isteric 😀 . az-noapte n-am prea dormit, iar la mine lipsa de somn e ceva de neconceput. pffffffff.

  2. Așa cred și eu căci remarc că și alții din jur se comportă ciudat în ultima vreme… Orice ar fi o să treacă :). Somn ușor azi, și mie și ție!

  3. Multumesc 🙂 am inceput vacanta cu o traducere scrisa din domeniul zidarie/constructii, dar promit sa ma linistesc :)))

Lasă un răspuns

