Spovedanie :)

IMG_0002

N-am mai învățat germană, n-am mai făcut exerciții de matematică, n-am mai scris pe blog (nu, zău? :)), n-am mai făcut flotări… Aș zice că am muncit mai mult și n-am avut timp, dar îmi vine în minte un mesaj motivațional care circulă pe facebook (oh, da, interestingly enough, pentru facebook am avut timp :))): „I don’t HAVE time, I MAKE time” și-mi dau seama că, de fapt, n-am mai avut chef… Las’ că se întoarce el, o fi plecat în vacanță :).

Partea bună e că am și vești pozitive!

Am mai terminat un triatlon sprint și încă în deplasare (adică nu la Jarun :)), la Gornja Stubica, Zagorje. Profilul traseului e urcuș, urcuș, urcuș, coborîre scurtă, urcuș, urcuș, urcuș, coborîș lin… Asta pe biță. La alergat e deal și vale, frumos rău, vă zic. Am apucat să zic organizatorilor că ne vedem și la anul și acuma e musai să mă duc :).

Chestia e că s-a aprins un beculeț: pentru traseul ăsta chiar e mai bine să iau cursiera :D. Gata cu mofturile, e timpul să pun concurența la punct :))).

Z. de mult a zis o să pregătească bicicleta că nu se știe niciodată cînd îmi vine cheful de plimbat cu Săgeata :). Ieri a făcut-o mumoasă, i-a uns lanțul și i-a umflat roțile, m-a întrebat timid dacă vreau să încerc să văd cum merge, „poate prin curte”, s-a grăbit să adauge că bietul băiat e tare atent să nu cumva să zică ceva care să poată fi interpetat cumva ca vreun fel de insistență sau presiune să-mi bag mințile-n cap și să încalec cursiera :))).

„Îmi pui pedale normale?”
„Dar bineînțeles, lumina ochilor mei și campioana visurilor mele, imediat!” :)))

Exagerez acum, evident, Z. nu mă alintă așa, mi-a mutat doar pedalele de la Prințesă. L-am surprins rău cînd i-am zis că, dacă el înoată la Jarun, io o să mă dau cu bița :). Nu știu dacă de emoție sau de frică să nu mă răzgîndesc în 2 minute eram împachetați și în drum spre lac :))).

Bilanț:

-o fost faaain :). Poziția e alta, am mai zis, la final simțeam gîtul și umerii că de mult n-am mai mers cu ea. De fapt de poza aia cu ceață de la început am dat căutând una cu Săgeata albastră – n-am găsit. Ceața e de la Brestanica, datarea cu carbon indică faptul că ar fi vorba de august 2011, atunci încă mă dădeam cu cursiera, dar, din păcate, dovadă nu am :))).

-cu pedale normale am fost mult mai relaxată. De fapt am fost relaxată, ce mai :))).

-denivelările din asfalt n-au fost problemă (de fapt le-am simțit mai puțin decît le-am simțit pe MTB cînd am blocat amortizorul semn că furca de carbon își face treaba). Și tare fain schimbă vitezele asta mică, și asta e fain :).

-n-au fost deloc o problemă: executarea manevrelor de ocolire, frînarea, trecerea la distanță mică pe lîngă mașini, alți bicicliști, rolleri etc. (sau a lor pe lîngă mine :)), luatul curbelor – la viteză mică, ok, dar n-a fost nici un bai… Bag seama că anul de bike2work și-a făcut efectul – m-am obișnuit cu alți participanți la trafic de nici nu-i mai bag în seamă :).

Cînd s-a întunecat și am plecat știu că am gîndit la un moment dat: „Data viitoare…” :). Asta e mereu un semn bun :). Mhmmm… Distracție plăcută, dragilor, pe două, mai multe sau mai puține roți :).

Fără categorie

3 gânduri despre &8222;Spovedanie :)&8221;

  1. :)))) Comentariul lui Z. după ce i-am citit ce zici tu: „întrebarea este ce a făcut Z. de a fost nevoit să înceapă să vorbească așa…” :))).

Lasă un răspuns

