And we’re back :)

Mai întîi mi-o urat WordPressu’ LA MULȚI ANI! cu ocazia împlinirii a șepte ani de bloguit cu el (mă rog, brutto ca netto îs șase -am tras chiulul un an, da’ drăguțul de el s-o făcut că nu observă :))… 

Apoi Zazu von Wien o vorbit despre ce se poate face în vacanță în Croația și m-o băgat în seamă, mulțumesc pe această cale :)), da’ și în sperieți (ioi, dacă dă careva click și ajunge la mine?!! N-am mai spălat geamurile… ăăă… publicat din vara lu’ 2014?!! :))… 

Și într-un final mi-o trimes consortul link cu ultimul articol de pe Oama’s weblog, ăla în care ziceam ca la anu’, adică anul ăsta cum ar veni, o să alerg maratonul cel baban pe drumuri de munte :)). Vai, păi să zic oamenilor c-am făcut-o și pe asta ca să nu se vorbească-n tîrg că e numa’ gura de mine!” 🙂

No, acuma că v-am zis, pot să trag obloanele definitiv…

Hai că v-am păcălit, io cui îi mai zic de caniculă dacă închid aici de tot?!! 🙂 

Apropo de obloane trase și căldură mare, e simpatic la Zagreb. Mă uit în dulap și mă întreb la ce folosesc hainele cu mînecă lungă și bocancii :). O fost vreodată frig aici?!! 🙂 Aș arunca tot, doar-doar s-o răcori dacă bate vîntul prin șifonier, dar sînt zgîrcit – mă gîndesc să le vînd la eschimoși, deși cu încălzirea asta globală poate nici ei  nu mai au nevoie de haine groase :).

Mă bucur că dacă e să fac vreo prăjitură cu unt topit și ciucalată fierbinte, nu le mai bag la microunde, le las pe masă umpic :). Ieri am uit să scot carnea din congelator de dimineață. Da, și?, m-am prins imediat într-un moment de rară luciditate :). Am avut dreptate, n-o fost nici un bai, cinci minute pe balcon si friptura a fost gata :).
Citesc îndrumările guvernului croat (sîntem prieteni pe facebook :)) și mă întreb cum să scad temperatura din dormitor peste noapte la cele 24 de grade recomandate, ca peste zi e OK – la mine îs 31, în recomandări zice să nu fie mai mult de 32. Adică, ueităminit,  31 e mai puțin decît 32, așa-i? Că nu mai sînt sigură, e cald la noi, știți? 🙂

Nu mai cumpăr alimente neperisabile că n-am un loc răcoros și uscat să le țin :). Dacă aș avea, pe blog alte povești aș scria :). 

Încerc dieta cu înghețată (rețeta proprie, trebe să vi-o zic :)) și pepene – pînă la 18 înghețată, după șase seara pepene să apuce să se răcească în frigider :). O să vă țin la curent, dacă funcționează o să scriu o carte, o să mă bogățesc și o să mă mut la pol :). 
Pe facebook mă dau vitează, că luptăm, ne adăpăm și de caniculă scăpăm, dar în sînul familiei restrînse plîngem și oftăm cu rîndul: doo zile io, doo zile Z. :). Azi și mîine e rîndul lui Z. – se teme că se acrește de căldură vinul îmbuteliat din rezerva strategică. Se pare că o să ne apucăm de beut șpriț :D.

Uf, ce bine că am relatat din inima vulcanului – m-am descărcat și zău că parcă e mai răcoare :)! Vă pup și vă urez o după-masă de vis 🙂 

Fără categorie

11 gânduri despre &8222;And we’re back :)&8221;

  1. Uau! De cînd n-am mai intrat în bucătărie au renovat băieții serios, poți să dai like la comentarii, am toate condițiile, îmi place 🙂 Mulțumesc, it’s good to be back 🙂

  2. și eu mă bucur, deși subiectul e fierbinte 🙂 LA MULȚI ANI îți zic și eu alături de wordpress și vă doresc să nu se strice vinul și să-l savurați de sărbători de iarnă să vă încălziți amintindu-vă de canicula de sfîrșit de iulie. LAS că adie un vânt de vacanță și o să fie muult mai bine 🙂 ÎN REST mă uit la termometrul care arată 25 de grade în cameră(nu l-am văzut mai sus de 27 vreodată) și mă simt deja mai bine, vine noaptea și iar ne răcorim un pic, ceea ce vă doresc din tot sufletul 🙂

  3. Iuhuuuuu! Monica is in the house!!! 🙂 Cit despre unt, raspunsul este: oh, da, cu polonicu’, oare nu fac bine? :)))

  4. Am vazut pe blog si ma gindeam ca in imparatia Segolenei n-ai sa pupi crème de la crème, dar m-am inselat :))) Vestile bune is ca au si un maraton grozav, primavara, wink-wink :)))

  5. Pingback: Vine ploaia, bine-mi pare :) | Oama's Weblog

  6. măh, te-am pinguit pe blog, am pus anunțuri la afișier pe facebook, tu nimic și nimic :))) acuma mi-o fost jenă să insist mai mult de atît :))) mă pregăteam doar să mă smiorcăi că nici tu nu mă mai iubești/citești :)))

Lasă un răspuns

