Încă o zi toridă, monșer :)

M-am resemnat cu codu’ roșu’ ca țăranu’ român cu transhumanța… Nu, nu, nu! Ce-am vrut să zic cu comparația asta, nici io nu știu :). Ca miorița cu tăierea capului (sf. Ioan Botezătorul)? Să zicem :). Și ca orice cetățean responsabil am zis că nu aș face rău să mă țin de implementarea recomandărilor guvernului croat dacă tot are așa grijă de noi :).

Pe aia cu „evitați consumul de cofeină” am sărit-o din start: să nu-mi zică NIMENI mie cîtă cafea să beau! În plus, peste zi nu poți dormi de căldură, iar noaptea nu dormi că, deh, o viață are omu’, doar n-o s-o doarmă :). De fapt cura cu înghețată și pepene are un efect secundar major mai ales cînd se adaugă litrii de apă beuți pe nerăsuflate, cred că-n noaptea asta o să dorm pe veceu – e mai incomod, dar măcar nu mai fac kilometri pe relația cameră – baie că n-am nevoie, mai e pînă la următorul maraton :). No și dacă nu dormi, da’ trebe să fii treaz, cum să te menții pe linia de plutire? Păi cu cafea :).

Mai aveau o recomandare, să purtăm pălării cu BOR larg, dar nu știu ce să zic, zău… Poate se interpretează, mai bine nu :).

Dar aia cu „petreceți cîteva ore pe zi într-un spațiu cu aer condiționat, de exemplu într-un un centru comercial” mi-a părut fezabilă :). Adică m-am prins io repede și fără să mă extenuez prea tare că guvernul vrea să împuște doo muște dintr-o lovitură: protejează cetățeanul ȘI pune pe roate economia că, deh, e la mintea cocoșului, dar am zis că io oricum n-am bani, ha, i-am păcălit, avantaj io :). Zis și făcut, unde merem? Decathlon că are un miliard de metri pătrați! :). N-are, da’ mai exagerează omu’ la temperaturi înalte, nu trebe să luați chiar tot în serios :).

DA’ NU CUMPĂRĂM NIMIC!!!, am jurat și io și Herr Direktor cu mîna pe portofel înainte să ne dăm jos din mașină :).

„Șosete?” „Nimic! Adică îmi trebe șosete, dar azi nu cumpărăm nimic! Am zis, am zis!”, rosti răspicat Z. cu o hotărîre în glas pe care doar un om care tocmai o cheltuit fo’ sută de coco (am văzut bonul, mister, nu te face că ploo! :)) pe diverse accesorii pentru biță o poate avea :D.

„Poate o minge de pilates?”, am insistat io. „Sau, uite, o pelerină de ploaie! Și cizme de cauciuc, chiar îmi trebuie că n-am!”, am continuat delirînd, evident, că, vă zic, nu cred că va mai ploua vreodată :). Ceea ce înseamna că dacă mai aștept puțin or să le bage la reducere și mai fac o economie :).

„Sau poate un bidon pentru biță?”, a continuat Z. „Ei, hai că exagerezi… Bidoane avem și de dat…”  

Nu din ăsta, din ăsta tricolor n-am :))). Alte țări nu aveau, am luat doo cu România la super-ofertă: juma’ din prețul afișat :).

„Haha, oare cine cumpără așa ceva?”, o-ntrebat Z. „În afară de noi? Nu știu, dar o să mai comande sigur că a rămas doar un bidon la raft :D.”, am zis io acceptînd cu grație un cadou de ziua mea (națională) că io nu dau banii pe prostii :).

Sau poate n-or să mai comande nu dacă e să judec după privirea nedumerit de surprinsă a casierei cînd am zis cu mîndrie în glas că io-s din România: „Really?!!” Adică Romania e o țară?!! Tii și io are ziceam că e marcă de bidoane de bicicletă :))). Dap, înclin să crez că undeva s-a strecutat o greșeluță :).

P.S. Am vrut să pun o poză mai sexi cu achizițiile,’ dar m-am răzgîndit căci Zlatko o dat jos etichetele imense și cip-ul (marfă valoroasă = sistem antifurt :)) și o rămas lipicioase, dar le las pe masă că se scurge adezivul minteni :).

Fără categorie

8 gânduri despre &8222;Încă o zi toridă, monșer :)&8221;

  1. Hahaha, mă pregăteam să cîrcotesc: no, bine, canicula sau fluctuațiile de temperatură ne fac să mușcăm? 🙂 Apoi am aflat că și una și alta (apropo, a fluctuat și aci temperatura, a plouat aseara!!! Am dormit invelităăă!!! 🙂 Daaaar, dacă ne luăm pastiluțele e mai mic pericolul, am notat :D.

  2. Pingback: Vine ploaia, bine-mi pare :) | Oama's Weblog

  3. Patriotism cu bidon lipicios, nu alta! Da cu ulei peste partea sticky ( pun pariu ca deja ai dat) toti o dam pe ulei, la un moment dat.

  4. Sărumîna, conașule, că m-ai scăpat de lipici!!! N-am știut de pont, chiar mă gîndeam că mai repede o să ducă vopseaua decît adezivu’ lu pește :))) iuhuuu, mulțumesc încă o dată 🙂 p.s. Îi arăt și lu’ Z. ce ispravă am făcut și-i zic cum am găsit soluție și-mi zice: „vezi, tu, ce bun e blogul?” :)) Eeee…

  5. Pingback: Io și el, o turturică și un turturel :D | Oama's Weblog

  6. io am vrut să zic, da’ am zis că or să zică oamenii că prea mă cred buricu’ Zagrebului care e buricu’ Croației care e buricu’ pămîntului :))) bine că ai zis tu :)))

Lasă un răspuns

