De ce plecăm în vacanță pe bicicletă :)

Păi ne-am prins relativ repede că noo concediile la mare, olinclusiv, nu ne priesc. Motivul e simplu: sîntem un cuplu modern cu obligații individuale multiple care se vede relativ puțin, de obicei seara înainte de culcare, cînd petrece zece minute de quality time împreună :). No, și imaginați-vă să trebuiască să stăm nas în nas șapte zile sau zece zile și să nici nu putem întreba: „Ai luat pîine? Mîine pleci la Ljubljana, da’ cînd te întorci? A venit factura de curent? Ai dreac’ de hoții ăștia iar a scumpit gazu’…” și așa mai departe :))) DEZASTRU! Aia da vacanță nereușită, bag mîna în foc că eu aș intra în depresie că noi NU SÎNTEM CAPABILI SĂ COMUNICĂM CA OAMENII?!!!! :))) Io m-aș deprima, Z.  nu-i așa de telenovelist :). Z. ar da din umeri și ar schimba programul pe Eurosport că începe transmisiunea în direct de la Tour de France :).

Așa, pe biță mai vezi o biserică, o căprioară, un pisic plîngînd isteric, bate vîntul, nu se aude bine, pînă reușești să transmiți un mesaj simplu trece o oră, „ceeeee ziiiiiiici?”, „cuuuuuum?”, pînă primești răspuns încă doo, vorba aia, vorbești toată ziua de te și saturi de atîta comunicare :).

Hai că iar vă păcălesc 🙂 Motivul e altul: noo ne place să păpăm, da’ nu sîntem de acord să ne îngrășăm și am găsit varianta asta doar: biciclim de behăim și apoi mîncăm fără griji (două castroane de supă cu tăieței, o porție de friptură de vițel cu cartofi la cuptor, două porții de legume sotate și doo salate asortate – Z. nu papă așa ceva, deci mă sacrific io :)) și un ștrudel cu brînză :))) Asta am păpat IO aseară 🙂

Anul trecut Z. care își ia vitaminele și mineralele din înghețată și tort cu ciocolată o fost în culmea fericirii căci după zece zile de mîncat ce și cît a vrut, uneori chiar mai mult de atît, s-o întors acasă cu un kil juma’ în minus :). Și asta în condițiile în care turele au fost scurtuțe, plimbările agale, dar și unele și altele zilnice :).

Vă pun o poză cu mine înainte de sejurul ăsta biciclisto-culinar cu rugămintea de a-mi zice dacă voi aveți alte strategii de rămas la fel de zvelți în vacanță și apoi mă duc la masă :)) Poza de „după” o pun duminica viitoare seara că atunci o să termin de mîncat vacanța asta 🙂 

    
 

Fără categorie

4 gânduri despre &8222;De ce plecăm în vacanță pe bicicletă :)&8221;

  1. am păstrat poza, ne vedem duminica viitoare! 🙂
    ..stai că n-am terminat, e clar că poți să mănânci dacă și consumi ce ai mâncat. Eu mănânc acum mai puțin decât la Amara când înotam zilnic și mă plimbam zilnic, mai rapid, mai agale, după cum mă simțeam de bine, dar simt cum încet se așază la loc colacii, așa că trebuie să iau măsuri de urgență și să mă fac că merg în concediu!
    Azi am fost după apă la izvor și am mâncat senvișuri la iarbă verde, până acasă nu le mai simțeam,
    Și-apoi dacă și ai divertisment în loc de olinclusiv cred că simți că n-ai plecat degeaba de-acasă, bună idee să pleci călător pe doo roți, chiar de nu poți să faci conversație tot te alegi cu ceva! 🙂
    Așa că, la cât mai multe căprioare, biserici, pisici, peisage și impresii faine și oameni faini să întâlniți!

  2. No, deci știi despre ce vorbesc 🙂 gata, lasă tot și hai la plimbare 🙂 apropo de Amara, noi azi am tras într-un orășel faimos pentru băi termale – Zalakaros – știi ce fain e? Dă un google search, poate la anu’ îți vindeci încheieturile aici 🙂 multumim de urari, pînă acum e mi-nu-nat 🙂

Lasă un răspuns

