Care-ai modificat genetic furnicile, mă? :)

Acuma io-s deosebit de specială, sper că v-am convins, dacă nu, o să mă străduiesc și mai tare, da’ să-mi vedeți furnicile… Mă întrec, zău!

La-nceput o fost simpatice, una, două, pe ici pe colo, vestitorii primăverii, ce mai, prilej de bucurie… „Lasă-le, tu, Oană, să aibe cu cine să se joace păianjenii…”, a implorat cu glas blînd Tomșescu. Păianjenii îs animalele noastre de companie – io motani sau căței nu vreau, Tomșescu a insistat că el a crescut printre pisici și ar dori totuși, alt compromis nu am găsit :). Le-am lăsat, nici nu m-am întrebat cum o ajuns la etajul trei, și așa am descoperit că păianjenii nu se joacă cu ele, ci le mănîncă (ce chestie, io ziceam că păianjenii îs lacto-vegetarieni :)). „Vai, ce bine, nu mai trebe să cumpărăm de mîncare pentru spaideri, iuhuuu!”, a ciripit consortul care de la mine o luat zgîrcenia, îs convinsă :D. L-am lăsat să ciripească, da’ io m-am apucat pe tăcute de decontaminat :D.

No, dară tot dau peste furnici, tot mai multe, identice și la fel, fără gust și fără miros, nu ca alea din curte de la bunica (atenție!!! se repetă scenariul cu roșiile de cumpărat!!! Care și pe ele le-a modificat genetic cineva, nu le-ar veni odată ideea să modifice și ceapa să nu mai piște la tăiat! :)).

Aaaa, da’ ziceam că-s deosebite furnicile mele – îs pentru că nu dau de ele în cămară, nu mănîncă firimituri de pîine, noooo… Dau de ele în baie (?!! Oare inhalează acetonă? Atunci îs cam fraiere că eu acetonă n-am :)), sub papuci în hol (le-am înțeles oarecum cînd am călcat în niște vișine, da’ sub papucii de asfalt? Ce caută acolo? Umbră? :)) saaaau, ăsta e misterul cel mai mare, în pungi de plastic. Goale și curate :)))

(apropo, știți trucul ăla cu picătura de apă pe lentila telefonului ca să iasă poza macro? ei bine, nu merge, bine că mai merge telefonul :))

Pînă aflu răspunsul, am băgat aspiratoarele în priză și mi-am suflecat mînecile, pe scurt am demarat campania de distrugere în masă, furnica din poză e penultimul mohican. Și mă vait și pe blog, cu canicula a mers, de cînd am făcut-o de ocară tot dîrdîi, încă nu m-am oprit :). Sau poate să dau cu ulei? 🙂

Fără categorie

3 gânduri despre &8222;Care-ai modificat genetic furnicile, mă? :)&8221;

  1. draghe, inteleg ca insectele sunt ultima gaselnita in materie de gourmet si proteina inofensiva. iaca idee de afaceri: ferma de furnici. unde mai pui ca il faci de basm si pe Tomsescu cu batoanele lui 😀

  2. :)))) sau poate facem un joint venture: băgăm furnici în batoane în loc de arahide… nu zici deloc rău acolo :)))

  3. Pingback: Din seria „m-o făcut mama talentată la toate și la ce mi-o folosit?”… :) | Oama's Weblog

Lasă un răspuns

