Din seria „m-o făcut mama talentată la toate și la ce mi-o folosit?”… :)

…după Oana, exterminatorul de furnici și crescătorul de păianjeni, vi-o prezentăm pe Oana, desființătorul de mituri că vine toamna, bine-mi pare, avem marfă de sezon :)))

Mitul nr. 1: dacă te prinde ploaia, răcești :). De multe ori m-o prins cu toate că m-am străduit să alerg/biciclesc mai repede decît ea. N-am fost de fiecare dată echipată cu umbrelă, pelerină sau măcar un sac de plastic, da’ nu m-am îmbolnăvit, ha! Ploi de vară, ploi de toamnă, chiar și ploi de iarnă – aceeași lipsă de rezultat așteptat :). Am avut parte chiar de o ploaie de stele, da’ e drept că am urmărit-o de pe balcon și am înghițit o aspirină preventiv cum am intrat în casă :).

Mitul nr. 2: dacă transpiri și nu-ți schimbi tricoul i-me-diat, răcești :). Hai să vă dezvălui (da’ promiteți să nu mai ziceți la nimeni, bine? :)) ce se întîmplă cînd păstrezi tricoul pe tine: (ta-na-na, efecte sonore) – se usucă :))) Mai ales dacă e vară, e soare și adie vîntul :). Acuma e drept că dacă te sui pe un munte și acolo e răcoare, te simți mai bine cu ceva uscat pe tine, da’ de aici pînă la a intra în panică: „aoleo, ajung la spital cu pneumonie dacă nu mă schimb a-cum!” e cale lungă :).

Mitul nr. 3, de curînd investigat :), dacă te prinde ploaia, e frig, ești ud pînă la piele, dar îmbrăcat sumar, n-ai cu ce te schimba și decizi să te oprești oricum din pedalat, răcești 🙂 Ei, asta o fost supriză mare – știți ce s-o întîmplat? Am pus pe mine un prosop peste toate alea ude, am beut un ceai, doo și am dîrdîit pînă m-am uscat :))) Acuma nu pot să zic că de-abia aștept să repet experiența că, moamă, ce fain a fost :)) Da’ nici nu vă scriu din vîrful patului cu temperatură, ochii roșii și nasul înfudat, sau, duamneferește, din cimitir :))).

Mitul 4: dacă bei/mănînci rece, înghețat, congelat, faci roșu-n gît :). Ce să zic, bat în lemn ca s-o țin tot așa :), da’ n-am pățit-o vara asta, deși am insistat să mă răcoresc tot consumînd mîncare și beutură la temperatura gheții :)). Ba am venit și încălzită suplimentar după biciclit în toiu’ zilei și tot nu s-o-ntîmplat nimic :). Aviz lu’ fratele lu’ Herr Direktor care servește vinul alb la temperatura unei camere de la ecuator (păcat de vin, domnu’, mai bine țineți-l și-l facem fiert la iarnă :)) sau așteaptă să se topească înghețata ca s-o manînce (tii, bine că v-am zis că m-am prins că pot să i-o bag la microunde data viitoare ca să nu-și piardă răbdarea așteptînd :)).

Închei aci, pe mitul ăla cu trasu’ curentului îl las pe altă dată ca să nu fie șocu’ prea mare, da’ mai ziceți voi dacă știți vreo rețeta care nu dă greș, dar nici nu funcționează vreodată, vreun leac băbesc sau îndemn tovărășesc pe care să-l pun sub microscop și să aflăm: merge sau mințim poporu’ cu televizoru’? 🙂

Fără categorie

3 gânduri despre &8222;Din seria „m-o făcut mama talentată la toate și la ce mi-o folosit?”… :)&8221;

  1. Pingback: Da’ cu glutenu’ cum stați? :) | Oama's Weblog

Lasă un răspuns

