Io și el, o turturică și un turturel :D

„Iubitule, aș vrea să ne luăm menajer și bucătar ca să mă pot dedica scrisului pe blog…”, se auzi o voce pisicoasă.

„Cum să nu? Iubito, am găsit deja, mîine vin băieții la prima oră!”

„Vai, iubitule, așa devreme? Adică, ochei, mă sacrific dacă e necesar și mă treze…”

„Nu, nu, nu, iubito! Am greșit că nu m-am gîndit la somnul tău de frumusețe! Îmi pare rău… O să le zic să vină la unșpe, e bine așa?”

„Vai, iubitule, mulțumesc! Tu ești bărbatul pe care îl iubesc cel mai mult pe lumea asta…”

„Nu, nu, nu, TU ești bărbatul pe care…” :)))

V-ați prins probabil că scena de mai sus e extrasă dintr-o telenovelă că din viața mea si-gur nu e :). Nu de alta, da’ noi avem mai multe cuvinte de alint unul pentru altul – hahaha :). Și comunicăm cel puțin la fel de ideal :D.

Nooooo, dacă e să-mi facă vreun cadou, Herr Direktor îmi cumpără bidoane de plastic. Ăsta e un cadou frumos, nu știu ce părere aveți voi :). Să vedeți ce cadou mi-a făcut de ziua mea anul ăsta…

Ieșim noi la o alergare prin pădure cu comitetul de organizare al unui semimaraton de pe aci. Zburdăm veseli prin pădure și, la un moment dat, îl aud că-l întreabă pe comitet:

„Cîți bani cheltuiți voi pentru punctele de revitalizare de pe traseu?”

„O mie de kune (nota mea, fo’ 120 de coco), da’ de ce?”

„A, păi am găsit o rețetă de batoane energetice, homemade s#*t, alergi ca racheta! Îs bune rău, se fac repede și ies ieftin – nici doo kune pe bucată!”, anunță cu mîndrie în glas Z.

„Ai de probă?”, întrebă șeful comitetului de organizare, moment în care conversația o-nceput să-mi sune a discuție între traficanți :).

Aveam. Omu’ o mușcat dintr-una și cu gura plină o comandat: „200 de bucăți. Împachetate. Să puneți și un abțibild să se știe cine le face.”

Iooooooi, o să-mi fie greu să exprim toate sentimentele, toate gîndurile (și înjurăturile :)) care mi-au trecut prin minte în momentul ăla, dar am să mă străduiesc :). „Stimate Herr Direktor, ați făcut prea multă fizică cuantică și astrofizică la școală și economie n-ați mai apucat?”, am răbufnit în gînd, mîndră că io fac curs online de economie la Stanford :D. „Da’ mîna (mea) de lucru nu-i cost? Da’ costu’ de oportunitate? Adică în timpul ăla aș putea să-mi fac unghiile sau să-mi pun părul pe moațe… 🙂 Da’ tu nu te gîndești că ce nu-i problemă să faci pentru tine e problemă să faci pentru doo sute de oameni?!” Aveam să aflu că nici măcar io nu am anticipat în momentul ăla toate costurile implicate, incusiv pe cel de divorț :). Hai că iar exagerez, costul ăsta a fost evitat cu succes pentru că în continuare sîntem uniți consensual :D.

Da’ n-am întrebat cu voce tare că știam răspunsul, e clar că nu s-a gîndit, ce să mai… În plus io-s o soție supusă care nu iese din cuvîntu’ soțului! Hahaha, iar v-am păcălit :). Păi v-am zis că nu ne-am luat încă :). Am zîmbit fals și cînd am rămas între patru ochi i-am zis așa, ca unui copil de patru ani, cu fraze scurte și simple să priceapă: „Ai făcut o prostie mare. N-am comentat pentru că trebe să înveți o lecție importantă. O să facem bombițele împreună. O să plîngem de plictiseală pe rînd.” E că am fost zen? 🙂

No, nu vă mai țin că poate aveți treabă, povestea s-o terminat cu bine după trei zile lumină de muncă voluntară, un roboțel de bucătărie distrus și unul semi-avariat, o achiziție fără licitație de mașină de tocat carnea cu manivelă, multă transpirație, năduf și enervare :). Dar am supraviețuit, bombițele au fost apreciate (cred, știți cum e, dacă nu se plînge nimeni înseamnă că le-au plăcut tare :)), gaura din buget acoperită din banii de pîine și acum fac bișniță cu batoane energetice – 5 kune bucata, la 10 bucăți comandate, una gratuită :). Zi end 🙂 Acuma mă duc să fac o șarjă pentru uz propriu.

P.S. Rețeta o găsiți aci. Acuma ce făcea exact Z. pe blogu’ lu’ tanti asta fotomodelă cînd o găsit rețeta, mai bine nu mă întreb că iar bag divorț :).

P.P.S. Mama mea a zis să pun o poză și cum îs nu numai nevastă, dar și copil ascultător, mă conformez 😀

  

Fără categorie

4 gânduri despre &8222;Io și el, o turturică și un turturel :D&8221;

  1. Tu alergi în cursa asta ai cărei participanți vor consuma bombele? puteai pune niște laxativ, ca să elimini mișelește concurența:)

  2. Monica te cunoaste?! 😮 . asa, de fapt venisem ca sa zic ca stiu acuma de ce Tomsescu nu te mai citeste! pai daca s-a facut catralionar din vanzarea de batoane, d-aia!

  3. Cum adică dacă cunoaște Monica? CINE nu mă cunoaște pe mine? :)))) Și zici că Tomșescu are obligații acum cu administrarea conturilor și n-are timp de citit, săracu’… Tot ce se poate, after all, așa se explică de unde bani de prăjină de trei metri ȘI cafea :)))

Lasă un răspuns

