Io și el, un Gigel și-un Aurel :)

L-am prins pe Tomșescu că nu-mi mai citește blogul. L-am avertizat chiar că scriu despre el și nimic. E clar, nu mai ține la mine de-loc!

Hai că exagerez, mi-o cumpărat deunăzi cafea că a găsit la ofertă (deși aș putea considera gestul un fel de autoapărare – nici io nu vreau să am de-a face cu mine cînd îmi crește nivelu’ de sînge în cofeină :)) și o prăjină de trei metri (că-l rugasem să mă ajute să dau păianjenii jos de unde nu ajung singură, ce mai, așa băiat săritor ȘI cu ochi albaștri mai rar :)).

No, ș-apăi dacă astea nu-s dovezi de iubire purură, nu știu ce mai e… :)) În plus le știu exact pe toate cu care mă-nșeală (nici măcar nu-s bloguri, îs canale pe youtube, Global Cycling Network e preferata :)). Se poate și mai rău, dacă ar fi urmărit Procesul Etapei cu inima la gură și sonorul dat la maxim ca vecinu’? :))

Însă e drept că e umpic plin de sine de cînd se ocupă de blogul ligii noastre tri și duatloniste. Acolo publică vreun anunț important (pe care terasă bem după concurs, de exemplu – cafea, mă, că noi sîntem sportivi de performanță neserioasă :)), țac, un milion de vizitatori. Pune rezultatele, clasamentul general și trei poze, pac, zece milioane de hit-uri. Adică e normal să-și ia omu’ nasu’ la purtare, nu mai citește bloguri cu 5 cititori (da, da, crește număru’, mîine poimîine o să am și io zece :)) să fie el al șaselea și să-mi crească tirajul :)). Adică lui ce-i iese la faza asta? :). Pffff, vedetele astea…

Da’ nu-i bai, de-abia pot să-l bîrfesc :).

Hop, stai că m-am răzgîndit. Cred că are gînduri rele, vrea să mă sinucidă… O deschis televizooooru’… L-o dat pe un canal de muuuuzică unde cîntă unplugged un tînăr supărat rău pe viață… O răbdat un cîntec lălăit și apoi s-a strecurat tiptil din cameră. Io am zis că merge să bea un pahar de apă, i-o fi sete omului… Uf, că tare naivă sînt eu cîteodată: îs sigură că intenționat l-a lăsat pe nene să zbiere ca să-mi tai io venele și să rămînă singur cu păianjenii! Mă, trebe să recunosc că așa nu l-ar bănui de crimă nici un grup de lucru condus de Agatha și Sherlock :)).

Hai că iar vă păcălesc, omu’ nu-i multe, da’ distrat bag mîna în foc că e :))) De-am fi mai tineri aș zice că e îndrăgostit, da’ vorba aia, cine mai e îndrăgostit după aproape paișpe ani de relație? Gigel, lasă mîna jos că nu te cred :)).

Hai că l-am luat la întrebări cînd o ieșit de la duș și s-o băgat în pat, și o zis că, pur și simplu, a uitat de televizor :)). Alarmă falsă, tovarăși, să revenim la oile noastre :).

Fără categorie

2 gânduri despre &8222;Io și el, un Gigel și-un Aurel :)&8221;

  1. barfesti omu ab-so-lut degeaba! ti-a luat cafea? ti-a luat prajina? luat! ce mai vrei? 😀 ochi albastri are… concluzia? esti tu pretentioasa si rasfatata :D! uelcome bec! sper sa te tina inspiratia! muza, se aude, va rugam?

  2. sînt, trebe să recunosc :)))) mulțam fain 🙂 nu mai las muza să plece, văd eu cum o conving să rămînă :)))

Lasă un răspuns

