Din seria „Și adulții spun lucruri trăsnite…” :)

Plec io într-o zi la magazin cu un sac de peturi goale după mine, ușor nepieptănată, cu pantalonii scurți de casă și un tricou de bumbac primit la nu mai știu care alergare, no, stylingu’ obișnuit de ieșit la cumpărături. Styling ales intenționat mai ales de cînd au început să mă ia vînzătoarele de om nevoiaș și-mi subliniază ce e la super-ofertă și merită cumpărat în ziua aia :))). Acuma dacă voi mai reuși să le conving că nu consum așa des parizer și crenvurști se cheamă că sugestiile lor îmi vor fi cu adevărat de folos :)). De fapt exagerez: la DM mă măsoară din cap pînă în picioare și-mi oferă gel de duș, obrăznicăturile :))). De fapt cred că m-au ținut minte că le-am tot refuzat cînd mi-or oferit rujuri, rimeluri și creme de noapte, acuma se răzbună :))).

Da’ altceva voiam să zic… :). Nu știu dacă s-o implementat între timp și pe la voi măsura, da’ pe aci dacă duci peturile înapoi primești doi firfirei. Firfireii îs ai tăi, tu i-ai dat în plus cînd ai luat petul plin cu lapte, suc, apă minerală, mă rog, ce-ai avut tu nevoie, da’ asta nu mă împiedică să mă simt ca și cînd aș fi cîștigat la loto de cîte ori mă duc cu ele la reciclat :))). Căci, vedeți voi, io-s ușor leneșă din fire, mi-am luat o cutie mare de la IKEA și pînă nu dă pe afară nu scot peturile din casă :))). Pe vremuri, înainte să mă îmbolnăvesc de zgîrcenie, lăsam sacul în fața blocului să-l ia vreun om sărman care să facă așa un ban cinstit, acuma nu le mai las, mă duc cu ele la magazin și de banii ăia îmi iau ce-mi trebe :). De exemplu făină, trei kile am luat ultima dată! Cu gluten, că era la ofertă :))).

No și m-am prezentat io la casă cu bonulețul de 9 kune și trei kile de făină care tot 9 kune făceau în ideea că dau bonul, îmi iau făina și la revedere :). Nuuu, vai!

„V-am dat bine? 9 kune mărunt?”

„Da, da. Dar o să aveți ocazia să verificați că am de gînd să plătesc cu ele făina…” :))), am zîmbit io ștrengar primind încă o dată confirmarea că mai bine complicăm lucrurile, așa e viața mai palpitantă :).

„Ei, da, dar așa n-o să aveți impresia că n-ați luat nimic pe ambalaje…Măcar un pic ați ținut banii în mînă „, mi-o răspuns tanti casierița :))).

Se făcuse umpic de coadă pînă o scanat femeia făina așa că am decis să mulțumesc și să urez o zi bună, dar ar fi existat material de analizat acolo :)))

Ce-o fi cu fetișu’ cu ținutu’ banilor în mînă? Se-nmulțesc? Cresc? Cîștigi la loto pe bune? :))) Io-l știam pe ăla cu „pune mîna pe Vasilică”, ăsta o fi vreun obicei vegan… :))). Îs vremurile așa de grele că se bucură oamenii și la 2 euro? Ioi… Deși n-ai zice, e an electoral, economia duduie în Croația, PIB-ul crește, microscopic, nici 2%, da crește, nu scade… :))). Și, mai presus de toate, de ce duamna a considerat că trei kile de făină îs nimic? Adică, no, pînă acasă am avut ce căra… :). În plus, cum aș pune 9 kune la prăjitură nu știu, cert e că și ea are senzația că face bani ducînd peturile la reciclat. Doar dacă nu m-o fi luat de homeless, caz în care urît din partea ei că nu mi-a zis că vin mîine după program că mai are ea niște peturi goale acasă și mi le aduce :))).

În concluzie, nu știu cum vă e vouă, da’ io rar mă plictisesc și chiar și atunci, nu trebe decît să ies pînă la magazinul din colț că-mi trece :)))

Fără categorie

4 gânduri despre &8222;Din seria „Și adulții spun lucruri trăsnite…” :)&8221;

  1. da´ ce vanzatoare grijulii aveti voi acolo :D. aici pet-urile se dau la reciclat, nu primesti nimic pe ele. doar pe sticlele de bere, de sticla 😀

Lasă un răspuns

