Din seria: să batem inspirația cît e caldă :)))

Sau despre cum nu am chef de sport în ultimul timp 😀

Mă vorbea de bine cineva ieri la o chermeză, zicea că Oana aleargă și nu orice, maratoane de 42 de km, în țară și în străinătate și io priveam cu stupoare și comentam în gînd: I-auzi, dom’le… Extraordinar… Pînă nu m-am prins că io eram subiectul în propoziție moment în care mi-am zis: Cine? Io?!! Fugi, nene, că mă confunzi… :)))

Adevărul e că sînt oameni fericiți pe lumea asta care, gata, au plătit un abonament la sala de fitness, se cheamă că duc o viață sănătoasă 🙂. Io, din nefericire, nu sînt unul dintre ei. Io trebe să(-mi) dovedesc neîncetat de ce sînt în stare. Adică îmi acord permisiunea să mă dau maratonistă fix cît mă ține febra musculară de după maratonul în cauză. Dacă a doua zi, printr-o minune, nu mă mai dor picioarele, deja mă apăr: Aaa, nuuu, adică am alergat un maraton IERI,  dar asta nu înseamnă că… :))).

Ca să nu zic că mă ferește sfîntu’ de generalizări nesănătoase gen: alerg/înot/biciclesc = îs în formă :))). Nooo, la ele răspund cu: Da, pot să…, dar nu pot (încă) să…. :))).  Acuma îs sigură că o să ziceți că e falsă modestie, bine ar fi să fie asta, dar nu e :))).

No, ș-apăi dacă tot o trecut o lună și de cînd am încălțat teneșii ultima dată ca să fac o tură prin cartier am început să uit că io-s o persoană activă cu chef de mișcare și ducă :))). Apropo de ducă, s-or dus și endorfinele și serotoninele și euforia perpetuă și de-acum mă întreb retoric: Mă, fată, ție nu-ți lipsea cumva vreo piuliță cînd ziceai că ieși la o tură de 150 de km cu bița SĂ TE RELAXEZI? :))) Ia, stai jos și mai mănîncă o prăjitură… Așa, ai văzut că nu doare? :))) 

Acuma o să vă țin la curent, poate descopăr că scrisul pe blog consumă tot atîtea calorii cît alergatul prin ploaie și frig ceea ce ar însemna că am scăpat de cîștigul de kilograme iminente :))). Plus brevetez ideea și organizez workshop-uri pentru doritori, titlu pentru articole pe net și mailurile de promovare am: Doctorii nu pot să creadă cît de eficientă este această metodă de slăbit :)))

Dar altceva voiam să vă mai zic… Tot confirmîndu-mi că totul e posibil și că dacă vrei, poți, m-o luat, așa, o lene… :))) Adică, no, e clar că dacă îmi pun mușchiul, voința și mintea la contribuție aș putea și să termin un ultramaraton, 100 de km, 100 de mile, o sută de ani lumină :))) Păi și dacă știu deja ce concluzie voi trage că doar am mai trecut de atîtea ori prin fazele de la io n-aș putea vreodată… pînă la fii antenă că se poate… , atunci de ce să mă mai chinui să o și fac? :)))

Io și cu Herr Direktor, și el mare sportiv, care și-o luat un ceas din ăla de-ți măsoară tot ce poate fi măsurat în timpul activității fizice pentru ca apoi să-ți prescrie cît să te hodinești șiiii care, cel mai important lucru, îți calculează care ți-ar putea fi rezultatul cel mai bun la diverse discipline. Așa, de exemplu, a aflat că, teoretic, ar putea alerga un maraton sub 3 ore jumătate. Mulțumit de rezultatul potențial absolut decent pentru un triatlonist, a decis că nu e nevoie să și alerge practic așa de repede, nu contează că momentan recordul lui stă bine la peste 4 ore jumătate :)))

Mda… Hai că tot povestind mi s-a făcut foame :). Bine că am făcut ciorbă ieri :))).

Disclaimer: acest blog nu promovează violența, inspirația nu a fost bătută, la noi în casă nici măcar albușurile nu sînt bătute spumă :)))

 

 

 

Fără categorie

3 gânduri despre &8222;Din seria: să batem inspirația cît e caldă :)))&8221;

  1. m-am abținut să nu comentez dar nu mai pot 🙂 Cred că mai mulți dintre cei care te-au lăudat și încurajat înainte de competiții au un fel de reținere, nu că nu ar fi ceva normal să te saturi la un moment dat de ceva, sau să nu mai ai chef, sau să găsești un alt hobby, sau să iei o vacanță, la urma urmei ăia care merg la sală o dată pe săptămână mai au muuult până să te ajungă…DAR e greu să comentezi atâta vreme cât nu te poți pune în pielea subiectului, doar ăla ar putea, în cunoștință de cauză, dându-se exemplu, împărtășind o stare asemănătoare. Eu mă sacrific că tot mai dădui cu bâta în baltă pe aici și nu a durut prea tare riposta :)…și bănui că e un fel de viroză, trece cu odihnă și vitamine și înțelegere, că și tu ejti om! 🙂

  2. :)))) Pregătisem mai multe răspunsuri: că îmi permit să te contrazic, dar momentan io trebe să-i ajung din urmă pe cei care merg o dată pe săptămînă pa sală :))) Sau că de fapt mă dau lovită în aripă ca să induc în eroare concurența, eu de fapt mă antrenez zi și noapte ș.a.m.d. :))) Însă azi m-am trezit cu mîncărici în tălpi și am ieșit la alergat înainte să mă apuc de altă treabă :))) O fost că astă-vară cînd v-am povestit de caniculă pe blog – la cîteva zile o plouat și s-o răcorit :)))

Lasă un răspuns

