Atenție! Fac figura :)

„PAZI!!!!!! BICIKL!!!!”, strigă o mamă panicată și se aruncă asupra copilului său să-l protejeze cu forța Agripinei în lupta cu vulturii, cu agilitatea lui James Bond sărind pe un tren în mișcare și cu determinarea omului care a hotărît că mai bine mort decît călcat de bicicletă :))). Nu aveți nevoie de traducător autorizat de limba croată ca să înțelegeți că mesajul verbal era ceva de genul: păzea, bicicleta, iar cel neverbal era de-a dreptul isteric.

Adevărul e că, nu mă știți, io-s fioroasă rău. Mai ales pe bicicleta mea luată de la raionul pentru cei mici (de statură :))). Cu care fac naveta mergînd ca o descreierată, adică cu maximă atenție și prevedere, dar minimă viteză mai ales prin zonele unde împart trotuarul cu pietoni (că așa e aci, pistele pentru biță îs desenate pe trotuarul și așa îngust, dar asta e, îs prost făcute, dar bine că există :)) pentru că numai din cer nu mi-au picat pietoni, în rest mi-au ieșit în cale de unde nici nu mă așteptam de nenumărate ori :))). 

E drept că mă îmbrac în culori vizibile ca să nu zic țipătoare pentru că atunci cînd nu împart trotuarul cu pietonul, împart carosabilul cu șoferul și trebe să mă asigur că el mă vede ca să nu dea peste mine să fac buba :). Poate de-aia. Simțul lor estetic e lezat, mă văd și urlă: ESTE (incredibil că poartă așa ceva :)))

La începutul carierei mele de navetist pe doo roți mă enervam rău, dar nici atunci nu eram periculoasă, mama zmeilor numa’ bună de speriat cupii căci și pe vremea aia acordam prioritate și cui nu merita. Cel mult bodogăneam în gînd :)). Apoi am devenit zen :D. Pe bicicletă că în viața de zi cu zi nu-mi iese figura încă :). Plec cu suficient timp înainte, merg încet să nu transpir și îmi imaginez că sînt în Olanda :))). Și viața e frumos, zău :).

Numai că am observat de la o vreme leoaicele și mă distrează teribil :). Da, da, n-a fost caz singular :). Culmea că, de obicei, copii mă văd, se dau la o parte sau rămîn pe loc ca să-i pot ocoli cu un calm și stăpînire de sine de invidiat :))). Cînd sînt singuri :))) Cînd sînt însoțiți de un vajnic părinte, se sperie rău :))).

Și nu poci să-mi explic. Maman, poate ai tu o idee :).

Fără categorie

2 gânduri despre &8222;Atenție! Fac figura :)&8221;

  1. Pentru că am fiice bicicliste, am foarte mare grijă să nu ocup pista de biciclete dar am grijă să fac loc și bicicliștilor care trec pe trotuar și când nu e pistă desenată tocmai pentru că ei nu au totdeauna marcaj și mai bine pe trotuar că nu doare așa tare la impact ca pe carosabil! Dar și iau apărarea bunicilor care însoțesc copii pentru că ei nu mai au atenție distributivă ca la tinerețe și un biciclist poate să-i ia prin surprindere, de aici reacția disproporționată. Nu zic că nu sunt și mulți hateri de biciclete care au impresia că numai ei au dreptul să circule pe lumea asta și nu se astâmpără până nu intră vreunu mai mare și mai tare în ei. Abia atunci le trece prin cap că e mai bine să se dea la o parte ca să evite impactul….CE-ȚI DORESC EU ÎN CONCLUZIE: rămâi zen mai departe și nu băga istericalele în seamă, și zâmbește copiilor în cauză ca să le treacă sperietura provocată de isterice 🙂

  2. Foarte bine, bravo ție 🙂 Cît despre bunici, ce bunici? Bunicii cu copii nici nu mă văd, dar nici nu simt că am trecut pe lîngă ei ca o boare :))). În rest, așa mă gîndeam să fac și eu :)))

Lasă un răspuns

