Ce filme a mai văzut Oana …

 … că-i beteagă şi ce altă activitate se asortează mai bine cu suflatul nasului? 😀

Deeeci:

G.I. Jane, ăla din ’97. Măi, ăsta e primul film ever în care eroul este o eroină? Mult mai bun film decît mă aşteptam, recunosc, m-a prins.

Ştiu că am suferit cumplit în anii ’90 cînd era în vogă pentru că la Braşov n-a venit la cinema (sau o fi fost, da’ umblam eu hai-hui şi l-am ratat). Voiam să-l văd că eram în faza în care aş fi zis şi eu, la fel ca Jordan, întregii populaţii masculine: SUCK MY DICK! Căci crescusem un pic şi începusem să sesisez că faptul că-s fomeie e Dezavantaj … După zece ani tot mai consider că a fi femeie e dezavantaj, dar parcă sînt mai pregătită să fac faţă situaţiei 🙂 Dar asta e o altă poveste 🙂 Oricum, film motivaţional, dacă vrei, poţi etc.

Zbor deasupra unui cuib de cuci, 1975. Buun, buun. Nu numai pentru că îi vedem pe Jack Nicholson şi pe Danny de Vito în tinereţile lor, dar şi pentru mesaj: Ia un om perfect sănătos (la cap) şi aruncă-l în „sistem” (în cazul nostru un spital de nebuni) că ajunge o legumă. Pledoarie pentru toleranţă, nebunii nu-s închişi în instituţii, ci umblă liberi. Era să zic „printre noi”, da’ cine ştie cum sîntem noi  … :))))

A fost sau nu a fost. Merită să fie văzut chiar şi numai pentru replica: „[Cum n-a fost revoluţie? A fost!] Am făcut şi noi revoluţie în felul nostru … Cum am putut …”. (Am citat din memorie, scuzaţi neconcordanţele). Îl pun în categoria de filme care te ajută să înţelegi spiritul românesc alături de 4,3,2 şi California Dreamin’

Get Smart. Simpatic, face mişto de filmele cu Geimşi Bonzi 🙂 L-am ales că eroul principal e jucat de Steve Carell (îl ştiţi din Little Miss Sunshine şi Virgin la 40 de ani). Comedie uşurică de weekend 🙂

Night on Earth, 1991. Cele şase poveşti din şase colţuri ale lumii care se petrec în aceeaşi noapte în taxi 🙂 Benigni înainte de La vita e’ bella! Delicios 🙂 Film de văzut şi revăzut …

Tropic Thunder, ăsta e blockbuster american proaspăt. Cică comedie. O trupă de actori merge în Vietnam să filmeze o epopee de război. Undeva pe parcurs ajung de capul lor prin junglă, ei în continuare cred că se filmează, cînd-colo au de-a face cu o bandă de traficanţi de droguri. Adevăraţi. Gata, aţi văzut filmul :)))))

Acum mă pregătesc de trilogia Matrix că sînt foarte curioasă dacă o să mai îmi placă la fel de mult ca prima dată cînd am văzut-o 🙂

10 gânduri despre &8222;Ce filme a mai văzut Oana …&8221;

  1. Little Miss Sunshine 2006, văzut aseară graţie lui HBO. Un film despre o familie normală, într-o societate americană anormală.. frumos film. De văzut! 😉

  2. Si eu vreau sa vad Tropic Thunder, si eu vreau, si eu vreau….
    „A fost sau nu a fost” merita intr-adevar vazut.
    Si mi-a placut Little Miss Sunshine, un film care nu are nimic iesit din comun dar…totusi are acel „ceva” ce te tine legat de ecran.

  3. Măi, îţi zic io că numa’ reclama e faină 🙂 În nici un caz n-aş da banii să-l văz la cinema. Nu ştiu cum să ţi-l trimet că-i ditai măgăoaia, în cel mai rău caz, dacă nu reuşeşti să-l vezi pînă atunci, ţi-l aduc de Crăciun cînd vin la Bv 😉

    Little Miss Sunshine – mă bucur că v-a plăcut 🙂

  4. Zbor deasupra unui cuib de cuci – super tare film
    Uitati-va si la…Acel tramvai numit dorinta…si Cat On a Hot Tin Roof (nu stiu traducerea) …variantele vechi.

  5. Am vrut să văd şi eu Tropic Thunder, ăla, da’ când am văzut că-i pe bază de maţe scoase, m-am lăsat păgubaşă!
    N-am văzut A fost sau n-a fost, nici Night on Earth, da’ o să le caut! 😉 Iar filmele vechi, mor „dupe” ele!

  6. Moni, buuuune, le-am văzut deja … Nu degeaba figurează în „501 Must See Movies” – îndreptarul meu în privinţa filmelor de văzut din toate genurile şi toate epocile 🙂

    Anya, eu mă uitam şi mă tot întrebam oare cînd am să încep să rîd cu poftă 🙂 Didn’t happen 🙂

  7. Oana, iarta-ma ca nu am putut sa iti raspund pana acum, dar am avut o perioada nu tocmai frumoasa.
    Ma bucur ca ti-a placut Red Dwarf. E una din comediile mele preferate. Ador comediile britanice. Sunt pline de umor si au un stil caracteristic. Prietenul meu ma critica mereu ca mai caut cate una din comedii. Fiind irlandez, nu-i prea pica bina pasiunea asta a mea pt comediile britanice.
    O sa iti recomand si alte filme pe care merita sa le vezi si care m-au facut sa rad cu lacrimi.
    1 Are you beeing served? E una din comediile vechi, dar extrem de bune ale BBC-ului.
    2 Grownups
    3 The Young Ones pe care ti-o recomand dupa ce vezi Are you beeing served? Ti-o recomand tocmai pt ca e diferita de prima.
    4 Butterflies
    5 Revolting People
    6 You rang, M’Lord?
    7 The Catherine Tate Show
    8 Yes Minister! cu doua serii care o continua: Yes Prime Minister! si My Father, The Prime Minister. Daca vrei o monstra din prima serie gasesti la mine pe blog o parte dintr-un episod.

Lasă un comentariu